teisipäev, 13. jaanuar 2015

Vaheaeg!

Tegevused

Vaheaeg oli lühike, nagu alati. Kusjuures midagi väga teha ei jõudnudki, paar korda sai maal käidud, kuid enamus ajast läks siiski sotsiaalse meedia peale. Netis suhtlen kaugete inimestega, kuid ka lähedal olevatega, sest ega mul laiskust väheks ei jää.

 Mul käis loomulikult õde kodus, ta muidu elab Šotimaal ja käib kaks korda aastas külas. Meil oli väga lõbus, käisime linnas, tegime koos süüa, vaatasime igasuguseid filme ja istusime lihtsalt toas juttu vesteldes. Veetsime suurema osa ajast pere seltsis, kuid ka sõpradega sai aega koos veedetud ja arvutis passitud.


Pühad!

Nagu kõik teisedki, pidasin mina vaheajal pühi. Jõulud möödusid päris rahulikult. Sai päid palju söödud ja üleüldse oli palju kingitusi, suuremad neist uus telefon ja arvuti. Järgmisel päeval otsustasime Paikusel vanaema juure ära käia ja... ei ma ei tea ausalt kuhu ma jõuda tahtsin...

Igatahes, enne jõule käisime Saaremaalt läbi ja olime paar päeva seal. Tõeline pommiauk, vabandust, ilus koht, aga no on, mis teha. Vana-aastalõpp möödus sammuti Paikusel, igaaastane traditsioon juba.

Aga ega see vaheaeg eriti midagi erilist olnudki. Nagu iga teine vaheaeg. Ega siis midagi.
Baii.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar